Изготвяне на отчети
1.Годишни и междинни отчети съгласно НСС и МСС;
2. Изготвяне на отчети и справки за НСИ;
3. Изготвяне на отчети за фирмени нужди :
1.1 разработени и предложени от фирмата;
1.2 разработени и предложени от нас;
Счетоводна отчетност
1. Счетоводна обработка на документите – на място в офиса на фирмата, в офиса
на кантората или дистанционно – според изискванията и възможностите на
клиента;
2.Месечно и годишно счетоводно приключване;
3. Изготвяне на счетоводни справки според конкретна нужда и при поискване от
клиента;
4. Изготвяне и подаване на декларации по ЗКПО, ЗДДС, ЗДДФЛ, ЗМДТ;
5. Изготвяне на платежни документи :
5.1 на хартиен носител /изпращат се на клиента по имейл/;
5.2 интернет банкиране
6. Изготвяне и представяне на справки и отчети пред БНБ.
7. Консултации по прилагане на СИДДО;
ТРЗ и личен състав
1. Изготвяне на всички необходими документи съгласно трудовото законодателство;
2. Изготвяне и подаване на уведомления към НАП за сключване, изменение и прекратяване на трудови договори;
3. Изготвяне на разчетно-платежни ведомости, фишове за заплати, декларации обр. 1 и 6;
4. Обработка и представяне на болнични листове пред НОИ;
5.Консултации по Кодекса на труда и всички актове по неговото прилагане;
6.Консултации по ЗЗБУТ, съвместна работа със службата по трудова медицина;
Данъчна защита
1. Представляване на фирмата пред органите на НАП при извършване на проверки и ревизии;
2. Изготвяне на на възражения и жалби срещу издадени доклади и актове от НАП;
Данъчно планиране
1. Данъчно планиране и оптимизиране на дължимите данъците;
2. Предварителена данъчна оценка на проекти и сделки;
Други
1. Оценка на начина и правилността на водене на счетоводната отчетност, като и ефективността на работата на счетоводния отдел;
2. Консултации при подбор на персонала от счетоводния екип;
3. Консултации във връзка с правилата за документооборота;
4. Управление и оптимизиране на работата на счетодния екип на фирмата;
5. Проектиране на програмни продукти за финансова и счетоводна отчетност,
изготвяне на задание.